VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti
JOPECO spol. s r.o.
U Cihelny 1751, 547 01 Náchod
IČ 25252135
DIČ CZ25252135
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 10160
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.volfino.cz
E-mail: info@volfino.cz , Telefon - zákaznická linka VOLFINO.cz: 737 214 221
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti JOPECO spol. s r.o. se sídlem U Cihelny 1751, 547 01 Náchod, IČ 25252135, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 10160 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „ kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.volfino.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uváděny bez i včetně daně z přidané hodnoty a včetně všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“)
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká potvrzením objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese U Cihelny 1751, 547 01 Náchod,
- na dobírku v hotovosti v místě určeném kupujícím v objednávce, platba kartou není umožněna
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 1180478339/0800, vedený u společnosti Česká spořitelna, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
Údaje k platbě - číslo účtu prodávajícího, variabilní symbol a celková částka k úhradě jsou uvedeny v objednávce, jejíž kopie je zaslána kupujícímu na elektronickou adresu, kterou uvedl při objednání zboží.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu zašle prodávající v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
8. ZPĚTNÝ ODBĚR PNEUMATIK
8.1. Prodávající v souladu se zákonem číslo 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů zajišťuje zpětný odběr všech druhů použitelných pneumatik zakoupených kupujícím u prodávajícího v jeho sídle, tj. na adrese U Cihelny 1751, 547 01 Náchod, tel. 491 401 944 nebo 491 401 943. Sídlo prodávajícího je jako místo zpětného odběru použitých pneumatik také řádně označeno.
Vztahuje-li se na zboží povinnost uvádět náklady na zpětný odběr použitých pneumatik a zpracování a využití odpadních pneumatik, dle zákona č.185/2001 Sb., jsou součástí prodejní ceny a jejich výše je 2.50 Kč/kg.
8.2. Prodávající zajišťuje zpětný odběr použitých pneumatik bez nároku na úplatu, a to v pracovní dny od pondělí do pátku od 07.00 hod. do 16.00 hod.
9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
9.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
9.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@volfino.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
9.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
9.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
10.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
10.2. Provozovatel internetového obchodu Volfino.cz společnost JOPECO spol. s r. o. se sídlem U Cihelny 1751, 547 01 Náchod, IČ 25252135, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 10160, (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:
- jméno a příjmení
- e-mailovou adresu
- telefonní číslo
- adresu / sídlo
Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.
Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.
10.3. Na e-mailovou adresu, případně telefonní číslo mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne. Tato sdělení lze kdykoliv jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.
10.4. Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
10.5. Zpracování osobních údajů je prováděno společností JOPECO spol. s r.o., správcem osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:
- Poskytovatel služby FastCetrik – společnost NetDirect s.r.o., Varenská 2723/51, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
- Poskytovatel služby Heureka – společnost Heureka Group a.s., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 – Karlín
- Poskytovatel služby Zboží.cz – společnost Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5
- Přepravce – společnost Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Přepravce – společnost DHL Express (Česká republika) s.r.o., Nádražní 2967/93, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.
10.6. Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese info@volfino.cz
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení,
- vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu správce,
- požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,
- na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
- požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
11. SOUBORY COOKIES
11.1. Správce osobních údajů, jakožto provozovatel webové stránky www.volfino.cz užívá na této webové stránce soubory cookies. Cookies jsou krátké textové soubory, které webová stránka ukládá v návštěvníkově počítači, a které poskytuje internetový prohlížeč pokaždé, když se uživatel na stránku vrátí.
Standardní webové prohlížeče (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome apod.) podporují správu cookies. V rámci nastavení prohlížečů můžete jednotlivé cookie ručně mazat, blokovat či zcela zakázat jejich použití, lze je také blokovat nebo povolit jen pro jednotlivé internetové stránky. Pro detailnější informace, prosím, použijte nápovědu vašeho prohlížeče.
Pokud bude mít váš prohlížeč použití cookies povoleno, budeme vycházet z toho, že souhlasíte s využíváním cookies ze strany našeho serveru a cookies našich zpracovatelů.
Soubory cookies jsou zde užity za účelem:
- měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách;
- Základní funkčnosti webových stránek.
Sběr cookies za účelem uvedeným výše může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu, jsou posuzovány v podobě hromadného celku a v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.
11.2. Shromážděné cookies soubory mohou být zpracovány dalšími zpracovateli:
- Poskytovatelem služby Google Analytics - společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA;
- Poskytovatelem služby Sklik.cz – společností Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5
12. DORUČOVÁNÍ
12.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
13.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
13.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
13.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
13.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
13.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování JOPECO spol. s r.o., U Cihelny 1751, 547 01 Náchod, adresa elektronické pošty info@volfino.cz , telefon 737 214 221.
V Náchodě dne 10.05.2021
Příloha: Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tento reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek (VOP) prodávajícího, společnosti JOPECO spol. s r. o. se sídlem U Cihelny 1751, 547 01 Náchod, IČ 25252135, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 10160, a popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží koupeného od prodávajícího v internetovém obchodě www.volfino.cz; není-li v tomto reklamačním řádu stanoveno jinak, řídí se postup při reklamaci příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
1.2. Definice pojmů obsažené ve VOP se použijí i pro tento reklamační řád; jsou-li pojmy samostatně definovány v tomto reklamačním řádu, mají tyto definice přednost před definicemi obsaženými ve VOP. Není-li pojem definován tímto reklamačním řádem ani VOP, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.
1.3. Kupující je povinen seznámit se s reklamačním řádem a VOP před objednáním zboží.
1.4. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem.
2. LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ NÁROKŮ Z VAD ZBOŽÍ
2.1. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
2.2. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na dokladu o koupi (faktura, prodejka – dále jen "záruční list").
2.3. Při prodeji spotřebního zboží kupujícímu činí záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Jde-li však o zboží prodávané se slevou proto, že je použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím. U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Práva z odpovědnosti za vady u takového zboží kupujícímu zaniknou, nebyla-li uplatněna do 12 měsíců ode dne převzetí zboží spotřebitelem. Tuto dobu uvede prodávající v záručním listě a dostatečně výrazně i u nabízeného zboží a v potvrzení objednávky.
2.4. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byla vyřizována reklamace zboží. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. U prodloužené záruční doby se reklamace řídí výhradně tímto reklamačním řádem.
3. DOKLAD O ZÁRUCE
3.1. Jako doklad o záruce vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží, na něž je záruka poskytována, daňový doklad.
4. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
4.1. Kupující je povinen bezprostředně po dodání zboží překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky obsahující zboží (počet balíků, neporušenost balení) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo jakýmkoli způsobem poškozená. Pokud kupující takto poškozenou zásilku od přepravce převezme, je nezbytné vytýkanou neúplnost či poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
4.2. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@volfino.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem prodávajícímu. Reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky uplatněná po více než 3 dnech od převzetí zásilky kupujícím dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
4.3. Kupující je oprávněn zboží reklamovat osobně v sídle prodávajícího nebo odeslat reklamaci poštou na adresu sídla prodávajícího. Je-li však v záručním listě uveden autorizovaný servis, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, je kupující oprávněn reklamaci uplatnit u tohoto autorizovaného servisu.
4.4. Kupující může vadné zboží k reklamaci zaslat na adresu sídla prodávajícího nebo na adresu autorizovaného servisu. Reklamované zboží je nutno důkladně zabezpečit před poškozením, zásilku obsahující reklamované zboží je nutno viditelně označit „REKLAMACE“ a tato zásilka musí obsahovat: reklamované zboží včetně všech součástí a příslušenství, kopii daňového dokladu, příp. potvrzení dle čl. 3.2, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (jméno, příjmení, příp. obchodní firma, zpáteční adresa, telefonní číslo, příp. e-mailová adresa) - kupující může využít Formulář pro reklamaci zboží.
4.5. Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, nevhodným použitím a instalací. Záruka se nevztahuje
- na závady provozního charakteru, které u dodaného zboží nebo služeb vzniknou jejich používáním jiným způsobem, než je stanoveno obecnými předpisy, které způsob používání zboží upravují
- na ojetí pneu, či její poškození cizím předmětem
- na zboží, které bylo používáno k jinému účelu, nebo jiným způsobem než je určeno (např. závodní okruh, nevhodný terén apod.)
4.6. Záruka se dále nevztahuje na poškození vzniklá
- mechanickým poškozením zboží,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
- nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
- provedením nekvalifikovaného zásahu,
- úpravou zboží zákazníkem, vzniklo-li poškození v důsledku této úpravy,
- přírodními živly nebo vyšší mocí.
Výše uvedené neplatí v případě, že vlastnosti zboží byly prodávajícím a kupujícím výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.
4.7. Zboží předané či zaslané k reklamaci bude prodávající testovat pouze na závadu uvedenou kupujícím při uplatnění reklamace.
4.8. Zjistí-li prodávající, že poškození vzniklo v důsledku činností či okolností uvedených v čl. 4.5 a 4.6, bude reklamace zamítnuta. Je-li reklamace zamítnuta, je možné na základě souhlasu kupujícího provést pouze hrazenou opravu zboží. V případě, že kupující bude souhlasit s hrazenou opravou zboží, bude oprava účtována dle aktuálního ceníku prodávajícího či autorizovaného servisu, u nějž byla reklamace uplatněna. Před provedením hrazené opravy je prodávající povinen informovat kupujícího o ceně opravy, jejím rozsahu a době nutné k jejímu provedení. K provedení hrazené opravy lze přistoupit až poté, co kupující s takovouto opravou vyjádří souhlas zasláním e-mailu či písemného oznámení poštou.
4.9. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží k reklamaci v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti či příslušenství je znečištěné nebo nesplňuje základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečištění obvyklé.
5. VYŘÍZENÍ REKLAMACE
5.1. O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci spotřebitele včetně odstranění vady je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace; reklamaci podnikatele včetně odstranění vady je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 60 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu je možno dohodou s kupujícím prodloužit, přičemž takovéto prodloužení nesmí být na dobu nepřiměřeně dlouhou či neurčitou. Po uplynutí lhůty k odstranění vady se má za to, že vada na věci skutečně existuje a jedná se o vadu neodstranitelnou.
5.2. Běh lhůty pro vyřízení reklamace je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (část zboží či jeho příslušenství či součást, záruční list, apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je v takovém případě pozastavena až do doby dodání potřebných podkladů kupujícím prodávajícímu.
5.3. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to v případě osobního uplatnění reklamace neprodleně po jejím uplatnění a v případě písemného uplatnění reklamace e-mailem. Prodávající dále kupujícímu vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
5.4. Kupující má právo na úhradu účelných nákladů vynaložených kupujícím v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady. V případě oprávněného odstoupení od kupní smlouvy z důvodu vady zboží má kupující právo také na úhradu nákladů účelně vynaložených na toto odstoupení. Tyto náklady kupující uplatní bez zbytečného odkladu u prodávajícího.
5.5. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu vyřizování reklamace; v případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží vyřízena výměnou zboží za nové, běží nová záruční doba od okamžiku dodání nového zboží kupujícímu. Doba vyřizování reklamace se počítá ode dne následujícího po dni uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy do dne, v němž byl kupující povinen zboží po vyřízení reklamace převzít; o vyřízení reklamace a možnosti zboží převzít bude kupující informován prostřednictvím e-mailu; bylo-li zboží k reklamaci kupujícím zasláno, bude po vyřízení reklamace zboží automaticky zasláno kupujícímu, o čemž bude rovněž informován prostřednictvím e-mailu.
5.6. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do jednoho měsíce od okamžiku, kdy byl kupující povinen zboží po vyřízení reklamace převzít, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím úhradu skladného za dobu přesahující výše uvedenou lhůtu.
5.7. Při osobním předání zboží po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit potvrzení o přijetí zboží k reklamaci a doklad prokazující totožnost kupujícího.
6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
6.1. Tento reklamační řád je platný a účinný dnem jeho zveřejnění na webové stránce.
6.2. Je-li některé z ustanovení tohoto reklamačního řádu neplatné nebo neúčinné či stane-li se takovým kdykoli v budoucnu, nedotýká se to platnosti a účinnosti ustanovení ostatních. Namísto neplatného či neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
6.3. Prodávající je oprávněn tento reklamační řád kdykoli v přiměřeném rozsahu změnit. Takovouto změnu prodávající oznámí kupujícímu, s nímž má uzavřenu smlouvu zavazující dlouhodobě k opětovným plněním stejného druhu, prostřednictvím elektronické pošty na adresu elektronické pošty kupujícího. Nesouhlasí-li takový kupující se změnou reklamačního řádu, je oprávněn od smlouvy odstoupit do 7 dnů ode dne obdržení oznámení o změnách s účinkem k plněním poskytovaným v budoucnu. Nedostoupí-li kupující v této lhůtě od smlouvy, nastává účinnost změny reklamačního řádu uplynutím lhůty k odstoupení.
V Náchodě dne 15.03.2021
Příloha: Formulář pro reklamaci zboží.